Skip to content

کوتاه در مورد وبلاگ

مارس 9, 2011
راستش دلم به حال علیرضا شیرازی که مدیر بلاگفا است سوخت و از اینکه وبلاگ من را حذف کرد ناراحت نیستم زیرا فهمیدم که او در ایران زندگی می کند و قبلا هم دستگیر شده است و او را با قید ضمانت آزاد کرده اند. من گمان می کردم که او و تشکیلاتش در کانادا است اگرنه هرگز وبلاگم را به آنجا منتقل نمی کردم که موجب دردسر برای او و یا همکارانش شود. فعلا یک چیزی در وردپرس ساخته ام که در حال آزمایش است و نمی دانم که آیا خوب خواهد بود یا خیر. من اگر خودم در ایران بودم نه تنها هیچ چیزی نمی نوشتم بلکه ممکن بود کمی هم پاچه خواری حضرات آیات را بکنم که یک موقع هوس نکنند من را مورد مهرورزی مجدد قرار دهند. به نظر من کار علیرضا نه تنها بد نیست بلکه قابل تقدیر است زیرا یک امکانات حداقلی را برای بچه هایی که در ایران هستند به وجود می آورد تا بتوانند لااقل چیزهای غیر مذهبی و غیر سیاسی و غیر دیپلماتیک خودشان را بنویسند. در امریکا نشستن و گیر دادن به حضرات آیات کاری است که از عهده همگان بر می آید و گمان نکنید که ماهایی که ترک دیار کرده ایم و از دور می گوییم لنگش کن هنر می کنیم. بهرحال هر کسی که پایش را به خارج از ایران می گذارد و دیگر قصد برگشتن ندارد برای عقب نماندن از قافله هم که شده است یک بد و بیراهی نثار حضرات می کند تا بی نصیب نمانند. برخی ها هم مثل من چهارتا روسری روی سرشان می کشند که شناخته نشوند و سپس هر چه که دلشان می خواهد می گویند. البته آزادی بیان بسیار خوب است و من آرزو می کنم که یک روز در ایران هم همه بتوانند آزادانه و بدون هراس از دستگیر شدن حرف خودشان را بزنند. 

در پست های بعدی سعی می کنم یک مقداری بیشتر در مورد مهاجرت صحبت کنم.
One Comment
  1. صادق permalink

    دوست گرامي ورد پرس خيلي وقته فيل تره كاش قبلش ميپرسيدي ! تو ايران ديده نميشه مگه با دور زدن فيل تر
    موفق باشي

پاسخی بگذارید

